Sunday 12 February 2012

marka LOBSTER



/koniec pisania w liczbie mnogiej, zostałam sama. :</


LOBSTER - jestem z nimi szczególnie związana, bo kupiłam u nich moją studniówkową sukienkę. Mogę więc w ciemno polecić ich ubrania - wykonane z wysokiej jakości materiałów, oryginalne, ale stylowe. 
Dalej z niecierpliwością czekam na internetowy debiut ich wiosennej kolekcji (w salonach można ją już zobaczyć), więc na razie jedyne co mogę zrobić, to pokazać Wam kilka ich zimowych ciuchów :)







































fanpage - click!






Eppy

5 comments:

  1. świetnę rzeczy :))

    ReplyDelete
  2. już niedlugo przedstawimy nastepne marki :)

    ReplyDelete
  3. jestem zakochana w marynarce i spódnicy , w takim razie również z niecierpliwością czekam na stoę internetową. mam nadzieję że o jej pojawieniu się szybko nas poinformujecie.

    xo, B.

    ReplyDelete
  4. strona niby jest, ale działać - niestety nie działa... przynajmniej mi.
    http://www.lobster-fashion.pl/

    ReplyDelete